Szanowni Państwo
W imieniu Spółki Międzynarodowe Targi Łódzkie oraz Polskiego Towarzystwa
Promocji Zdrowego Życia i Żywności chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału
w II Dniach Naturalnej Żywności NATURA FOOD oraz w KONFERENCJI ECOLIFE,
które odbędą się w Łodzi w dniach 23 - 25 października 2009 roku.
Ideą NATURA FOOD i ECOLIFE jest promocja żywności ekologicznej i naturalnej
oraz popularyzacja produktów regionalnych i tradycyjnych. Dbamy o to by na
naszych Targach pojawiały się produkty najwyższej jakości, oryginalne i
wyróżniające się na tle innych.
Impreza skierowana jest do producentów, przetwórców, dystrybutorów żywności
ekologicznej i tradycyjnej oraz ich odbiorców: kupców, hurtowników,
właścicieli sklepów, restauratorów
i indywidualnych konsumentów. W jednym miejscu i czasie będzie można
zapoznać się z aktualną ofertą polskich producentów żywności wysokiej
jakości, zarówno tych największych jak i tych, produkujących w
ograniczonych ilościach, najczęściej tradycyjnymi sposobami.
Naszym głównym celem jest popularyzacja bio żywności, promocja rolnictwa
ekologicznego, a także bezpośrednio i interaktywnie z tym związanego
zrównoważonego stylu życia zorientowanego na zdrowie, racjonalne odżywianie,
kondycję i środowisko. Dlatego też w ramach targów obędzie się KONFERENCJA
ECOLIFE, organizowana przez Polskie Towarzystwo Promocji Zdrowego Życia i
Żywności, której tematyką będą zagadnienia związane z proekologicznymi
uwarunkowaniami produkcji żywności oraz promowaniem zrównoważonego stylu
życia. Planowane jest także podpisanie DEKLARACJI ŁÓDZKIEJ DLA POLSKI i
EUROPY WOLNEJ OD GMO.
Targi NATURA FOOD wspiera swoim autorytetem szereg instytucji centralnych
oraz branżowych stowarzyszeń. Są wśród nich m.in.: Ministerstwo Rolnictwa i
Rozwoju Wsi, Urząd Marszałkowski w Łodzi ,Polskie Centrum Badań i
Certyfikacji S.A.
Podjęliśmy bardzo szeroką współpracę medialną z licznymi portalami i
tytułami branżowymi, spośród których warto wymienić: infoBIO.pl,
ekologia.pl, potrawyregionalne.pl, Agro Trendy, Poradnik Restauratora,
Wegetariański Świat, miesięcznik Konsument, Fesh&Cool Market, kwartalnik
Zdrowa Żywność Zdrowy Styl Życia, czasopismo BioKurier, Wiadomości Handlowe.
Zależy nam na wypromowaniu imprezy o randze europejskiej; z precyzyjnie,
branżowo określonym oraz konsekwentnie realizowanym programem.
Dokumenty do pobrania owaz wiecej informacji na:
http://www.mtl.lodz.pl/fair/web/index/id/96 oraz
www.zdrowa-zywnosc.plZ poważaniem
Zarząd Główny
Polskiego Towarzystwa Promocji
Zdrowego Życia i Żywności