Kiara
Gość
|
 |
« : Marzec 17, 2009, 19:43:01 » |
|
Postanowilam otworzyc ten watek , bo pojawia sie wiele slow , znakow a nawet calych fraz , ktore nalezy traktowac symbolicznie nie zas doslownie jak jest to robione.Postaram sie w miare moich mozliwosci odkodowywac te znaczenia. prosze o pomoc Kaplana 718 bo on ma dosyc duze doswiadczenie w odczytach symbolicznych. Wszyscy moga mi pomagac, mozemy dyskutowac i uzupelniac sie odnalezionymi informacjami. Jednak bardzo prosze nie wszczynajcie awantur w tym temacie oceniajacych ludzi. Dyskutujmy o znaczeniach uzywanych wspolczesnie , jednak niosacych w sobie tresci obecnie nie znane, lub znane tylko czesciowo. Prosze moda o usowanie wszystkich postow , ktore beda ocenianiem ludzi , oraz powodem awantur. Zacznijmy od wierzby. Wierzba, jest to drzewo , ktore w swojej naturze posiada symbol odradzajacego sie zycia. Ta ceche przekazywania zycia ( odradzania zycia) niosa rowniez w sobie kobiety, dlatego tym symbolem zawzwano ruch kobiet. Nie ma to nic wspolnego z demoniczym gwaltem na kobietach, jest to laczenie sie ze swoja dusza poprzez rozne rytualy stosowane w tym ruchu.Poprostu laczenie sie z wiedza zdeponowana w kobiecym wnetrzu. Demon w wierzbie? To nic innego jak wiedza zawarta w kobiecosci, pora przestac sie straszyc nawzajem. Pora wyjasniac symbolike znaczen wspolczesnych. Kiara  Ps. Kaplan 718, prosze dopisz znaczenie demona. 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Blad
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1 : Marzec 17, 2009, 20:16:27 » |
|
Wierzba to tajemnica skryta za nierozczesanym pasmem w³osów, pe³na nieodgadnionych zakamarków do których cz³owiek nie móg³ zajrzeÌ, w wiekszosci przypadkow rosn¹ca samotnie w jej oknarach wiele zwierz¹t zawsze znajdowa³o dom, w starych wypalonych dziupli wydobywa³y siê dzwiêki, zablo zamieszkuj¹cych tam zwierz¹t abo po prostu hula³ wiatr. Dla celtów Wierzba to delikatna osobowoœÌ, obdarzona wdziêkiem i nieco tajemnicz¹ urod¹. Jest piêkna, ale smutna; wra¿liwa, uczuciowa i ³agodna. Ciep³a melancholia jeszcze przysparza jej uroku, gdy¿ nigdy nie zmienia siê w pesymizm. Ma prawy i uczciwy charakter, jest bezkompromisowa i niezale¿na w s¹dach, inteligentna i obdarzona wyobraŸni¹. Ma zdolnoœci artystyczne i wyszukany gust, potrafi interesuj¹co siê ubieraÌ i ciekawie urz¹dziÌ wnêtrze. Cechuje j¹ rzadko spotykana intuicja, potrafi przewidzieÌ przysz³e wydarzenia z niewyt³umaczaln¹ dok³adnoœci¹. Wierzba to nie kobieta, wierzba to wnêtrze cz³owieka.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kiara
Gość
|
 |
« Odpowiedz #2 : Marzec 17, 2009, 20:35:14 » |
|
Blad piekny opis, naprawde wspanialy. Sa mezczyzni , ktorzy juz posiadaja tak pieknie rozwiniete cechy jak owa wierzba. Szczegolnie wrazliwosc , a co za tym idzie bardziej perspektywiczny oglad rzeczywistosci oraz intuicje. Czyli zaistniala w nich absolutna harmonia miedzy aspektami. Jednak ja nadal stane iz wierzba przynalezna jest pierwotnym cecha kobiety, opowiada istotnie o jej duszy, o jej mocach ukrytych w jej wnetrzu. Szczegolna cecha kobiet sa ich wlosy, w nich , w tej symbolice zawarta jest moc kobiety. Symbolika kobiecych wlosow, oraz obcinania ich to tez olbrzymi i ciekawy temat, polecam poszukiwanie. Kiara 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
KapÂłan 718
Gość
|
 |
« Odpowiedz #3 : Marzec 17, 2009, 23:02:54 » |
|
DEMON - znieksztaÂłcone greckie slowo DAIMON (gr. δαίμων) co oznacza NADPRZYRODZONA POTĂGA, DAIMONION (gr.) - WyÂższa JaŸù... jednak rzdenne znaczenie Demon pochodzi z czasĂłw bardzo odlegÂłych - od perskich s³ów DEV (BĂłg) i DEVI (Bogini) - rdzeniem jest sanskryckie sÂłowo DIV (ÂŚwieciĂŚ), mgliste lecz ukryte przez KrK wyjaÂśnienie tego widzimy w sÂłowie LUCIFER - NiosÂący ÂŚwiatÂło a raczej NIOSÂĄCA Demon to Istota Duchowa Boska (WIEDZA przed duÂże W), ³¹cznik miĂŞdzy Âświatem ludzi i BogĂłw (duchowym) - Homer uÂżywaÂł s³ów Demon i BĂłg praktrycznie wymiennie i nota bene Âżadne z nich nie miaÂło NEGATYWNEGO znaczenia! Dopiero w czasach Naszej Ery staroÂżytne sÂłowa staÂły siĂŞ demonami i synonimami zÂła aby nas (LudzkoœÌ) trzymaĂŚ z dala od PRAWDZIWEJ WIEDZY -> dosÂłownie wiĂŞziĂŚ w nie wiedzy, wydÂźwiĂŞk tego widaĂŚ w KsiĂŞdze Rodzaju gdzie BĂłg nie pozwala skosztowaĂŚ KOBIECIE JABÂŁKA - OWOCU WIEDZY!!! DEMON to w sensie pierwotnym (obracanie wiedzy o 180 stopni - do stanu pierwotnego) poprostu DUCH ani dobry ani zÂły - dopiero w czasach gdy zacz¹³ dziaÂłaĂŚ KoÂśció³ Katolicki karmieni strachem sprawiliÂśmy, Âże DEMON = ZÂŁO lecz pierwotnie a wiĂŞc prawidÂłowo i prawdziwie DEMON = WIEDZA - ani dobra ani zÂła - CZYSTA WIEDZA!!!!!!!!! KapÂłan 718'
|
|
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2009, 23:05:31 wysłane przez KapÂłan 718 »
|
Zapisane
|
|
|
|
Blad
Gość
|
 |
« Odpowiedz #4 : Marzec 17, 2009, 23:23:32 » |
|
Demon (gr. δαίμων daimon - dosÂłownie ten, ktĂłry coÂś rozdziela lub ten, ktĂłry coÂś przydziela, takÂże: nadprzyrodzona potĂŞga, dola; Âłac. daemon) – istoty wystĂŞpujÂące w wielu wierzeniach ludowych, mitologiach i religiach, ktĂłre zajmujÂą pozycjĂŞ poÂśredniÂą miĂŞdzy bogami a ludÂźmi, miĂŞdzy sferÂą ziemsko-ludzkÂą, materialnÂą, a sferÂą boskÂą, czysto duchowÂą; istoty o cechach na wpó³ ludzkich, na wpó³ boskich; najczĂŞÂściej sÂą to nieprzyjazne czÂłowiekowi duchy, zwiÂązane pierwotnie z pojĂŞciem nieczystoÂści sakralnej.
W religii greckiej demon to pocz¹tkowo nieosobowa moc nadprzyrodzona, któr¹ z czasem zaczêto wyobra¿aÌ sobie w postaci ró¿nych duchów podrzêdnych bogom. Pierwotnie pojêcie to mia³o charakter ambiwalentny, stanowi³o zarówno pozytywne jak i negatywne okreœlenie nadludzkiej istoty - demony bywa³y groŸne, ale i dobrotliwe (jako takie pe³ni³y na przyk³ad funkcjê duchów opiekuùczych - w takim rozumieniu pisali o demonach m.in. Platon, Sokrates, Heraklit). Od czasów Ksenokratesa, wraz z rozwojem koncepcji dualizmu, demony zaczêto uto¿samiaÌ przede wszystkim ze z³em, bowiem wszelkie uwik³anie w materiê uwa¿ano za z³e (wiêc i istoty powi¹zane z materi¹ choÌby czêœciowo).
W historii religii moÂżna zaobserwowaĂŚ, Âże czĂŞsto demonami stawaÂły siĂŞ zdegradowane bĂłstwa politeistyczne wyparte w toku rozwoju wierzeĂą z panteonu g³ównych bĂłstw. CzĂŞsto teÂż podporzÂądkowywano obcych bogĂłw wÂłasnemu Bogu (w religiach monoteistycznych), degradujÂąc ich do poziomu demonĂłw (dobrym przykÂładem takiego zjawiska jest „zdemonizowanie” Baala w Starym Testamencie).
Na ksztaÂłtowanie siĂŞ demonologii w judaizmie (a za judaizmem w chrzeÂścijaĂąstwie i islamie) wielki wpÂływ miaÂły iraĂąskie wierzenia: manicheizm, mazdaizm i zaratusztrianizm. Demony w tych religiach takÂże zajmujÂą poÂśredniÂą pozycjĂŞ miĂŞdzy ludÂźmi a Bogiem. Od czasĂłw Âśw. Augustyna uznano je za istoty jednoznacznie zÂłe i zidentyfikowano z diabÂłami.
W wierzeniach sÂłowiaĂąskich najczĂŞÂściej wystĂŞpujÂące typy demonĂłw to: rusaÂłki, poÂłudnice, strzygi, topielice, latawce, pÂłanetnicy, ubo¿êta i skrzaty oraz tzw. „bobo”.
Sposoby przedstawiania demonów odzwierciedla³y lêki oraz niebezpieczeùstwa gro¿¹ce cz³owiekowi, ale tak¿e nadzieje i sposoby obrony przed zagro¿eniami (w przypadku demonów dobrotliwych).
Jedno z najczêstszych wyobra¿eù to demon o postaci drapie¿nego zwierzêcia (otwarta paszcza z wielkimi zêbami, ogromne oczy, ostre pazury), pojawiaj¹cy siê w nocy w miejscach budz¹cych grozê. Napada jak dzikie zwierzê, przynosz¹c œmierÌ, zagro¿enie, niszcz¹c materialne podstawy bytu. Czasem demony w takiej postaci uto¿samiane s¹ z groŸnymi zjawiskami przyrody oraz niebezpiecznymi impulsami wyp³ywaj¹cymi z wewnêtrznej natury cz³owieka (g³ównie z agresj¹ i popêdem seksualnym, wykraczaj¹cymi poza normy kulturowe; przyk³adem mo¿e byÌ kozio³-diabe³ jako symbol nieokie³znanej seksualnoœci).
Demony czĂŞsto peÂłniÂą takÂże funkcjĂŞ straÂżnikĂłw, chroniÂących okreÂślone terytorium w imieniu jego „pana”. Takie demony najczĂŞÂściej przedstawiano w postaci pĂłl ludzkiej, pó³ zwierzĂŞcej. Tak wÂłaÂśnie pierwotnie wyobraÂżano sobie cherubiny, straÂżnikĂłw raju.
Ponadto wiele wyobra¿eù demonicznych odwo³uje siê do postaci, które na ogó³ s¹ cz³owiekowi ¿yczliwe, a szkodz¹ mu jedynie w s³usznym gniewie; demony czêsto te¿ wi¹¿e siê z postaciami zmar³ych, niebezpiecznymi duchami przodków.
Przed demonami majÂą chroniĂŚ m.in. amulety, specjalne zaklĂŞcia, ofiary bÂłagalne.
WedÂług zaÂłoÂżeĂą spirytyzmu demon to okreÂślenie ducha trzeciego rzĂŞdu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kiara
Gość
|
 |
« Odpowiedz #5 : Marzec 17, 2009, 23:24:04 » |
|
Czyli reasumujac; DEMON - to WIEDZA swiatla zawarta w Wyzszej Jazni ( ja to nazywam Energia niewcielona, lub Matryca nadprzestrzenna, uzywa sie tez okreslenia Nadswiadomosc), jest to zwyczajnie pelnia naszej wiedzy, do ktorej odblokowywujemy dostep. A ze Czlowiek swiatly ( czyli posiadajacy wiedze), nie pozwoli soba manipulowac , wiec robiono wszystko przez wieki by dostep do Boga i wlasnej Duszy mu uniemozliwic. Stworzono wiec cala struktore koscielna , ktora decydowala co jest dla nas dobre i wskazane. "Chronila" nas przed wiedza i osobistym kontaktem z Bogiem tak naprawde naszym Rodzicem, uzurpujac sobie jedyne prawo posredniczenia w tym kontakcie. Straszono nas samymi soba.  Bo jak z tego wynika DEMONEM dla siebie jest kazdy, kto posiada Dusze swietlista.Kiara 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
KapÂłan 718
Gość
|
 |
« Odpowiedz #6 : Marzec 17, 2009, 23:32:24 » |
|
Blad nie wklejaj tutaj bzdur z wikipedii!!!!!!!!! celowo tego unikn¹³em, to co ja napisa³em nie pochodzi z ksi¹¿ek ale z wiedzy pewnego zakonu (najwiêkszego w Europie!), w którym mia³em przyjemnoœÌ byÌ  wikipedia podaje wspó³czesne ju¿ b³êdne znaczenia a my z Kiar¹ mamy zamiar tutaj ODS£ONIà PIERWOTNE UKRYTE ZNACZENIA! dodam jeszce to co pomnin¹³em u góry - pierwotnie w najstarszych religiach u¿ywano okreœlenia DEVA (forma mêska - DEV, ¿eùska - DEVI) czyli DUCH - potem nadano temu formê z³a i powsta³ DEVIL - Diabe³, tak wygl¹da w³aœnie epistemologia w praktyce i prawdziwe wykopaliska prowadzone przez Projekt 718 z moich badaù wynika, ¿e dla staro¿ytnych Egipcjan "demon" to KA - œwietliste cia³o, piszê w sensie ezoterycznym a nie wspó³czesnej egiptologii, nale¿y wiêc utworzyÌ z siebie kielich (Graal) i wlaÌ tam Œwiat³o - to pierwotne, jest to nic innego jak synonim prawdziwej wiedzy (tej z przed powstania Koœcio³a), ona jest teraz na Ziemi i w roku 2012 bêdzie szczególnie obecna i DEVI (Bogini Œwiat³a) zast¹pi DEVIL - Diab³a... pe³ne wyjaœnienie tych symboli jest jeszcze nie mo¿liwe teraz (musi byÌ stopniowane) ale to co napisa³em wyjaœnia ju¿ wszystko!!! Kap³an 718'
|
|
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2009, 23:41:13 wysłane przez KapÂłan 718 »
|
Zapisane
|
|
|
|
Blad
Gość
|
 |
« Odpowiedz #7 : Marzec 17, 2009, 23:38:12 » |
|
Mysle ze zamierzacie zamieszac ludziom w umyslach, NARZUCAJAC swoj wÂłasny punkt widzenia, wychwalanie wszystkiego co zostalo ogĂłlnie uznane za zÂło, DEVI-L to oczywiscie bardzo dobra kobieta ktora wszyscy powinni nasladowac bo posiada wiedze absolutna, nie wciskaj mi tych chÂłamĂłw proszĂŞ
EDIT: EOT podobno to konczy dyskusje, zbedna i nie przynoszaca nic nowego w temacie. a w wierzeniach slowiaĂąskich w wierzbie nie byÂło demona.
|
|
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2009, 23:41:52 wysłane przez Blad »
|
Zapisane
|
|
|
|
KapÂłan 718
Gość
|
 |
« Odpowiedz #8 : Marzec 17, 2009, 23:44:36 » |
|
WidaÌ tutaj ludzie jeszcze nie s¹ gotowi na wiedzê, która zburzy ca³kowicie wszelkie stereotypy i nie wiedz¹, ¿e ca³a wiedza na œwiecie jest aktualnie oparta o 50% ca³oœci - wiêc b³êdna - przyk³adem jest Blad, zamkniêty na wiedzê twardo upieraj¹cy siê przy b³êdzie... 718' scalanie postów - micha³ nadszed³ teraz czas aby przedstawiÌ inn¹ symbolikê, która daje bardzo do myœlenia: PICIE KRWIPraktykowano to ju¿ w czasach Inków, Azteków, jako picie krwii swoich ofiar - rytualnie podnosz¹c w górê czaszkê jako kielich kap³ani pili krew, œlady tego s¹ widoczne wszêdzie, w ka¿dej kulturze! ciekawym w¹tkiem jest WAMPIRYZM - picie krwi, krew to energia ¿yciowa, pij¹c krew wampir zabiera ENERGIà tego, którego krew wypija aby PRZEJ¥à JEGO ENERGIà im wiêcej wypije tym jest silniejszy i potê¿niejszy... po co to piszê? pewnie myœlicie, ¿e to tylko legenbda?! otóz NIE!!! zobaczmy co robi KSI¥DZ podczas eucharystii - pije czerwone wino symbolizuj¹ce jak wiemy ze s³ów samych ksiê¿y KREW CHRYSTUSA!!! no i co oni robi¹ pij¹c symbolicznie to? zabieraj¹ energiê komuœ, komu? a no samemu CHRYSTUSOWI!!! ciekawe, czy o tym wiedz¹, w¹tpiê, radzej im kazano i powtarzaj¹ to bezmyœlnie a gdy dodamy s³owa inwokacji, które wyg³asza ksi¹dz... ¿a³osne  Kap³an 718'
|
|
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2009, 00:18:05 wysłane przez KapÂłan 718 »
|
Zapisane
|
|
|
|
nagumulululi
Gość
|
 |
« Odpowiedz #9 : Marzec 18, 2009, 15:24:41 » |
|
Zacznijmy od wierzby. Wierzba, jest to drzewo , ktore w swojej naturze posiada symbol odradzajacego sie zycia. Ta ceche przekazywania zycia ( odradzania zycia) niosa rowniez w sobie kobiety, dlatego tym symbolem zawzwano ruch kobiet. Nie ma to nic wspolnego z demoniczym gwaltem na kobietach, jest to laczenie sie ze swoja dusza poprzez rozne rytualy stosowane w tym ruchu.Poprostu laczenie sie z wiedza zdeponowana w kobiecym wnetrzu. Demon w wierzbie? To nic innego jak wiedza zawarta w kobiecosci, pora przestac sie straszyc nawzajem. Pora wyjasniac symbolike znaczen wspolczesnych. Kiara  Ps. Kaplan 718, prosze dopisz znaczenie demona.  Istniej¹ ró¿ne gatunki wierzb - istnieje wierzba p³acz¹ca oraz iwa, jako przyk³ad. Jedna z nich jest piekna, druga koszmarna i ³ysa. http://pl.wikipedia.org/wiki/Wierzba_iwahttp://pl.wikipedia.org/wiki/WierzbaWiêc proszê nie generalizowaÌ. I tak abyœ mog³a sobie wiêcej poczytac, to wierzba jest drzewem na którym siada ptak Bennu, czyli Fenix. W egipcie uznawany za zmartwychsta³ego Ozyrysa.
|
|
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2009, 15:28:55 wysłane przez nagumulululi »
|
Zapisane
|
|
|
|
Blad
Gość
|
 |
« Odpowiedz #10 : Marzec 18, 2009, 15:56:47 » |
|
W Chinach wierzba p³acz¹ca symbolizuje œmierÌ i odrodzenie. Egipski Bennu by³ pierwowzorem feniksa i by³ œwiêtym ptakiem, uwa¿anm za duszê (ba) Re; By³ jednym z bóstw solarnych, zwi¹zanym kolejno z Atumem, Re i Ozyrysem. Mieszka³ w ga³êziach œwiêtej wierzby. To w s³owiaùskich bajaniach diabe³ Rokita mieszka³ w wierzbie  Przebywa³ na polach i musia³ gdzieœ mieszkaÌ, i odpoczywaÌ po kuszeniach zb³¹kanych wêdrowców  Wierzba i diabe³ Autor: lippoman  Ros³a na dróg rozstajach stara i rosochata Wierzba z dziupl¹ na ch³opa, niska i pêkata Dziuplê tê od lat wielu Rokita zajmowa³ Dnie w dziupli swojej spêdza³ bo skarby tu chowa³ Od czasów pradawnych znane wœród ludu podanie Maj¹ w wierzbach rozstajnych diab³y swoje mieszkanie Rokita czart polny, swojski, ot cz¹stka tej p³askiej krainy Jak brzozy, kamieù polny czy stare nadrzeczne m³yny Zrós³ siê ze sw¹ ojczyzn¹ diablisko przez d³ugie wieki Najbardziej on sobie ceni spacery brzegiem rzeki Wyszumia³ siê w m³odoœci, krwi ludziom napsu³ nie ma³o Niewiele w nim jednak z³oœci po wiekach pozosta³o Dawno ju¿ popad³ w nie³askê u diabelskiej zwierzchnoœci Skazany na pobyt w tej ziemi, tu przyjdzie mu z³o¿yÌ koœci Œciêto wierzbê rozstajn¹ jakoœ tak tu¿ przed zim¹ Przebiegnie droga szeroka t¹ jeszcze spokojn¹ krain¹ Wkrótce ju¿ sielskie te wioski zmieni¹ swoje oblicze Sznur aut pêdz¹cych, fabryka, zmian tych nawet nie zliczê B³¹ka siê diabe³ bezdomny z workiem na plecach zgarbiony W starciu z cywilizacj¹ on jest z kretesem zgubiony
|
|
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2009, 16:11:32 wysłane przez Blad »
|
Zapisane
|
|
|
|
Blad
Gość
|
 |
« Odpowiedz #11 : Marzec 18, 2009, 18:43:12 » |
|
ה ו ה י הישע הריצי האירב תוליצא Action Formation Creation Archetype Daughter Son Mother Father EARTH AIR WATER FIRE L M N O
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kiara
Gość
|
 |
« Odpowiedz #12 : Marzec 18, 2009, 18:51:21 » |
|
Blad fajny wiersz , ale nie o tworzenie poezji na zmienionych informacjach chodzi , tylko o powrot do pierwowzoru znaczenia , do archetypu. I napewno nie o wielosc gatunkow wierzb , tylko o ceche , ktora jest dla tego gatunku wspolna. Symbolika charakteryzuje sie powrotem do jak najdalszej przeszlosc slowa i tam odnalezienie znaczenia dla ludzi temtych czasow. My czasami kllkakrotnie zmieniamy pierwotne znaczenie symbolu.Co zmienia calkowity sens odczytu. np. Zajasniala gwiazda.... dla nas bedzie to ktos kto zrobil kariere. kilka tysiecy lat do tylu taki zwrot mial by zupelnie inny sens. Kiara 
|
|
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2009, 20:16:15 wysłane przez Kiara »
|
Zapisane
|
|
|
|
nagumulululi
Gość
|
 |
« Odpowiedz #13 : Marzec 18, 2009, 19:31:21 » |
|
Blad fajny wiersz , ale nie o tworzenie poezji na zmienionych informacjach chodzi , tylko o powrot do pierwowzoru znaczenia do archetypu. I napewno nie o wielosc gatunkow wierzb , tylko o ceche , ktora jest dla tego gatunku wspolna. Symbolika charakteryzuje sie powrotem do jaknajdalszej przeszlosc slowa i tam odnalezienie znaczenia dla wspolczesnych ludzi temu czasowi. My czasami kllkakrotnie zmieniamy pierwotne znaczenie symbolu.Co zmienia calkowity sens odczytu. np. Zajasniala gwiazda.... dla nas bedzie to ktos kto zrobil kariere. kilka tysiecy lat do tylu taki zwrot mial by zupelnie inny sens. Kiara  Dobrze kombinujesz. Ale ja chciaÂłbym to usÂłyszeĂŚ od ciebie, bo to ty jesteÂś chyba ta od chanelingu od mĂŞdrcĂłw, a moÂże coÂś pomyliÂłem, moÂże to chanell, a moÂże jeszcze ktoÂś inny ...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kiara
Gość
|
 |
« Odpowiedz #14 : Marzec 18, 2009, 20:23:06 » |
|
Ptak Feniks to tez jest symbol odradzania sie duszy przez kolejne narodziny. Ptak feniks siada na wierzbie. Wierzba - kontakt z ziemia , z materia polaczona doslownie korzeniami , jak cialo materialne uzaleznione od fizycznych warunkow zycia. Natomiast ptak feniks symbolizuje wolnosc duszy, jej wzlot w rozwoju , oraz metamorfoze po przekroczeniu pewnych energetycznych barier. Kiara 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
acentaur
 Wielki gaduÂła ;)
Punkty Forum (pf): 12
Offline
Wiadomości: 1464
Zobacz profil
Email
|
 |
« Odpowiedz #15 : Marzec 18, 2009, 21:38:17 » |
|
Witaj Kiaro, w polnocnej czesci europy kanon swietych drzew mowil ze: Wierzba to drzewo poswiecone Hekate,Kirke,Herze czy Persefonie czyli aspektowi smierci Bialej Bogini, bogini litery S, Poniedzialku oraz oczywiscie Ksiezyca. To drzewo mistyczne, panujace od 15 kwietnia do 12 maja co jest 5 okresem w roku czyli liczba 5 jest tez z nia zwiazana. pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
nagumulululi
Gość
|
 |
« Odpowiedz #16 : Marzec 18, 2009, 22:33:57 » |
|
Ptak Feniks to tez jest symbol odradzania sie duszy przez kolejne narodziny. Ptak feniks siada na wierzbie. Wierzba - kontakt z ziemia , z materia polaczona doslownie korzeniami , jak cialo materialne uzaleznione od fizycznych warunkow zycia. Natomiast ptak feniks symbolizuje wolnosc duszy, jej wzlot w rozwoju , oraz metamorfoze po przekroczeniu pewnych energetycznych barier. Kiara  Poczytaj acentaura. ::::Wierzba - kontakt z ziemia , z materia polaczona doslownie korzeniami , jak cialo materialne uzaleznione od fizycznych warunkow zycia. Ka¿de drzewo ma korzenie, wiec nic to nie wnosi. :::::Natomiast ptak feniks symbolizuje wolnosc duszy, jej wzlot w rozwoju , oraz metamorfoze po przekroczeniu pewnych energetycznych barier. Jakich barier? WolnoœÌ duszy? Szukaj dalej ... :-).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|