Niezależne Forum Projektu Cheops Niezależne Forum Projektu Cheops
Aktualności:
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Kwiecień 18, 2024, 12:04:24


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: [1] |   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Moje pytanie i odpowiedź Samuela  (Przeczytany 11610 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Kapłan 718
Gość
« : Lipiec 14, 2009, 11:17:33 »

IWONA:
Bardzo dziękuję. Kolejne pytanie. Pytanie od Heliodora: Jak wiesz, zajmuję się od kilku lat analizą liczbową i kabalistyczną. Czy dobrze odczytałem drogi Samuelu, ze jesteś Parakletem, czyli - Pocieszycielem zapowiedzianym w Ewangelii św. Jana?

EN-KI:
I co mi z tego, że już od wielu lat staram się pocieszyć, staram się dotrzeć do serc ludzkich, staram się wyzwolić w ludziach miłość, proszę o miłość - co mi z tego? Na dzień dzisiejszy, jestem opiekunem Ziemi, taką dostałem rolę. Tylko - opiekunem Ziemi, wraz z mym bratem..., i starającymi się o to, żeby was obudzić z tego letargu. Słucham.

YYYYYYYYYY... co to za odpowiedź jest? nie poznaję Samuela!

Kapłan 718'
Zapisane
arteq
Gość
« Odpowiedz #1 : Lipiec 14, 2009, 12:22:28 »

Dla mnie odpowiedź jest jak najbardziej w stylu samcia/Lusi - czyli: zero konkretów, dużo lania wody i do tego nie na temat.
Dodatkowo w nieciekawym świetle stawia to "doniosłość, precyzję i wiarygodność" Twoich wyliczeń i "odkryć"...
Jednym słowem: wtopowy dublet.
Zapisane
Łowca
Gość
« Odpowiedz #2 : Lipiec 14, 2009, 12:33:07 »

Heliodorze czy dostanę autograf?
Zapisane
daniel1704
Gość
« Odpowiedz #3 : Lipiec 30, 2009, 21:18:44 »

dobrze ,ze nie było odwołania na sesje osobista
Zapisane
marek324
Gość
« Odpowiedz #4 : Lipiec 31, 2009, 11:00:17 »

"IWONA:
Bardzo dziękuję. Kolejne pytanie. Pytanie od Heliodora: Jak wiesz, zajmuję się od kilku lat analizą liczbową i kabalistyczną. Czy dobrze odczytałem drogi Samuelu, ze jesteś Parakletem, czyli - Pocieszycielem zapowiedzianym w Ewangelii św. Jana?

EN-KI: