Niezależne Forum Projektu Cheops Niezależne Forum Projektu Cheops
Aktualności:
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Kwiecień 26, 2024, 13:42:05


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: [1] |   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: REKLAMA  (Przeczytany 2356 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Dariusz


Maszyna do pisania...


Punkty Forum (pf): 3
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6024



Zobacz profil Email
« : Czerwiec 26, 2010, 16:58:11 »

Reklama jest dźwignią handlu, to fakt, ale uczciwa reklama.
Tymczasem jesteśmy zalewani reklamami w których wykorzystuje się najróżniejsze sztuczki, nie do końca etyczne, by zwiększyć popyt na jakiś towar.
Piszcie tu wszystko o mechanizmach (przekazy podprogowe itp.) stosowanych w tej dziedzinie.

McDonald's pod ostrzałem. Koniec Happy Meal?
PAP, PKo/24.06.2010 00:49

Amerykańska organizacja konsumencka zamierza pozwać sieć restauracji McDonald's w związku z dołączaniem do zestawów Happy Meal zabawek, które wabią dzieci - informuje Reuters.

"Kuszenie zabawkami jest nieuczciwe i podstępne zarówno w stosunku do dzieci, które nie rozumieją reguł reklamy, jak i do ich rodziców, którzy muszą znosić natarczywe zachowania swoich pociech" - mówi Michael Jacobson, dyrektor wykonawczy Center for Science in the Public Interest (CSPI).

Organizacja utrzymuje, że tego rodzaju praktyki naruszają prawa konsumenta w stanach Kalifornia, Teksas, New Jersey i Massachusetts. Jeśli sieć nie przestanie dodawać zabawek do zestawów dla dzieci w ciągu 30 dni, sprawa trafi do sądu. Wcześniej organizacja pozwała już sieć fast foodów KFC za wysoką zawartość niezdrowych tłuszczów trans w serwowanych przez nią posiłkach.

...

http://wiadomosci.onet.pl/2188738,69,mcdonald_s_pod_ostrzalem_koniec_happy_meal,item.html
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2010, 16:58:30 wysłane przez Dariusz » Zapisane

Pozwól sobie być sobą, a innym być innymi.
Dariusz


Maszyna do pisania...


Punkty Forum (pf): 3
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6024



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Lipiec 12, 2010, 21:36:50 »

Po co tworzy się szokujące reklamy?

Terapia wstrząsowa
Autor: Anna Wojdyła  2010-07-09 10:36:04

Reklamy Benettona były swego rodzaju terapią wstrząsową dla "ogłupionego" przez sztuczne formuły reklamy społeczeństwa. W tym i w kolejnych artykułach przybliżę najsłynniejsze kampanie, które przyczyniły się do lepszego zrozumienia świata i powstania niekonwencjonalnej reklamy szokowej lat 90.

...

http://interia360.pl/artykul/terapia-wstrzasowa,36655
Zapisane

Pozwól sobie być sobą, a innym być innymi.
Dariusz


Maszyna do pisania...


Punkty Forum (pf): 3
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6024



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Listopad 14, 2010, 21:51:09 »

Bardzo osobliwa reklama
poniedziałek, 18 października 2010 19:50

W amerykańskiej telewizji zaczęła się pojawiać dość osobliwa reklama. Niektórzy przewidują, że to zapowiedź nowego programu telewizyjnego. Inni widzą w niej reklamę Projektu Blue Beam - od lat głośnego dokumentu sprzed bodajże ćwierć wieku, który opisywał scenariusz sfingowania inwazji "obcych" jako strategii na wymuszenie światowej zgody na totalitarny system rządów pod pretekstem obrony przed "obcymi". Jeszcze inni widzą w niej marketingową strategię wprowadzania tematu ujawnienia do masowej świadomości. A może to po prostu odwołanie się do świadomości społeczności internetowej?

Tekst wygłaszany przez Piękną Panią jest mniej więcej taki:

...

http://www.schodamidonieba.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=790:bardzo-osobliwa-reklama&catid=44:swoje&Itemid=53
Zapisane

Pozwól sobie być sobą, a innym być innymi.
Strony: [1] |   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Strona wygenerowana w 0.027 sekund z 19 zapytaniami.

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

hejtforum radarodzicowsp289 faon equestrian-world pegasus